Skip to main content

Verantwoordelijke Receptie, Magazijn en Facturatie (Bornem)

Functieomschrijving

 

Verantwoordelijk over receptie, magazijn en facturatie:

  • Doet de organisatie, coördinatie en nacontrole van operationele taken van receptie, magazijn en facturatie
  • Is een aanspreekpunt voor de medewerkers en springt bij waar nodig
  • Zorgt voor een kwalitatief en kwantitatief verantwoorde inzet van de medewerkers door hen aan te sturen, te motiveren en te controleren.
  • Stelt maatregelen om de werkprocessen te verbeteren
  • Doet de personeelsplanning – en bezetting van receptie, magazijn en facturatie
  • Zorgt voor een goede samenwerking tussen receptie, magazijn en facturatie
  • Draagt bij aan de opleiding en ontwikkeling van de betrokken medewerkers
  • Staat mee in voor de opleiding van nieuwe medewerkers

Verantwoordelijk voor de goede samenwerking met andere afdelingen:

  • Zorgt voor een vlotte samenwerking tussen de eigen afdeling en de werkplaats
  • Zorgt voor een vlotte samenwerking tussen de eigen afdeling en de nieuwbouw

Verantwoordelijk voor het uitbouwen van relaties met klanten/leveranciers:

  • Beheert de Parts shop
  • Focust op het voldoen aan de verwachtingen van de klanten en deze zelfs te overtreffen met extra zorg en ondersteuning
  • Focust op het creëren van een geweldige customer experience
  • Draagt onze waarden uit en zorgt mee voor het goede imago van onze merken en ons bedrijf
  • Reageert vriendelijk op kritische feedback en probeert de situatie goed en binnen de mogelijkheden op te lossen

Verantwoordelijk voor de logistiek, netheid en orde van de afdeling:

  • Beheert de magazijnvoorraad
  • Doet de bestellingen van onderdelen
  • Schept aandacht voor het belang van orde, netheid en veiligheid en zorgt ervoor dat de regels hieromtrent worden nageleefd

 

Profiel:

  • Je hebt een auto-technische opleiding genoten
  • Bij voorkeur heb je reeds een soortgelijke leidinggevende ervaring opgedaan of je hebt ervaring als parts advisor of service advisor en wenst door te groeien
  • Je hebt een goede kennis van onderdelen (en werktuigen) van vrachtwagens of auto’s
  • Je bent organisatorisch en administratief sterk
  • Je bent klantvriendelijk, enthousiast en beschikt over de nodige communicatieve en sociale vaardigheden
  • Je bent een echte people manager
  • Je hebt zin voor orde en netheid
  • Je beschikt over een goede kennis van Word, Excel en Outlook.

 

Aanbod:

Garage H. Aerts biedt:

  • een marktconform loon
  • extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering)
  • doorlopende opleidingen, zowel intern als extern bij onze partners, zodat je op de hoogte blijft van de nieuwste technische en mechanische ontwikkelingen.

 

 

Reageren

Interesse? Stuur je CV en korte motivatie naar job@aertstrucks.be of vul onderstaand formulier in.

Sollicitatie

  • Max. bestandsgrootte: 25 MB.